Sunday, April 25, 2010

考试 !!!


29号就要考试了,
读完了chapter 1和chapter 2.
chapter 3还没读。

如果没记错的话,
以前的考试是4题选3题。
chapter 3只出一题,
所以可以skip掉。

如果没错的话啦,
最好是没错。

错的话,
不就“知错能改”咯。


至于有没有信心考好,
我还是保守一点,
“我没信心”。

在大学时,
每次考完试后,
我都会问我朋友考试会做吗?

他们都说,
“不会做,很难!!”,

“不会,很多做错。”,

“啊。。。。做不完啊,
不够时间。”


而我就和他们说,
“我全部都会做”。
(他们都没问我会不会做)


最后考试成绩出来,
说不会做的人都是拿A的。

而我就拿到除了A之外的其它
英文字母。

这些人很GY一下,
特别是Yew Wang


————————————————————————————————————


这条是巴杀后面的拉美士河,
也是erer钓鱼的地方。



河水很清洁,
清澈透底。



钓上来的鱼也特别鲜甜美味,

5 comments:

KEA050037 said...

Hope u can get alphabet beside BCDEF in this exam..

Unknown said...

fatrick.. wtf. dun tarik me masuk air. i always wan to stay low profile ma then i say i dunno how to do lo.... by the way, please b serious in ur exam, u can get A one. u just play play during ur exam. mayb u dun like A la.. haha

Patricksars said...

beside BCDEG.....
then maybe TH = Tidak Hadir
:P........


yea.... i really hate A if i can't get A.
:P........

taitouwah said...

"河水很清洁,
清澈透底。"
ru sure? why look like so dirty?

小x said...

其实是四题全做完不是吗?所以就知错能改了?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin